Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Happy Born Day sayang :')


NURFITRY AQTHIAR MOHD FUAD

          Assalamualaikum..Sekarang pukul 10.30 pm.Aku still tak tidur sebab nak tunggu pukul 12 sebab esok birthday twin aku >.<  Dia ni budak pendek gemuk.Tapi comel pandai :D And aku suka buli dia.Nama dia Nurfitry Aqthiar Mohd Fuad.Aku kalau datang rumah dia mesti dapur dia yang aku terjah dulu,HAHA suka stalk dapur dia.Then masuk bilik dia buat sepah.Nanti dia membebel sebab bilik dia sepah.HAHA mase tu aku suka tengok dia membebel sebab sebijik macam grandmotherlah.YAYA YOU'RE THE FUNNIEST GRANDMOTHER.HAHAHA.aku suka buli dia,tapi kekadang dia pulak yang buli aku.Cehh ! HAHA,tapi aku tak dapat nak sambut birthday dengan dia sebab dia kat Pahang.Woo Yaya I rindu you lah baby.You ni lambat sangat lah balik.HAHA I tak sabar nak jumpe you actually.Tapi I tak dapat nak bagi you hadiahlah sebab bajet lari.Opps sorry la dear ehh? Tapi aku akan pastikan yang hari Isnin ni akan ada birhtday party yang meriah buat kau :D You wait and see kay sayang?Pape pong aku nak ucapkan Happy Born Day baby.Semoga kau panjang umur and murah rezeki serta bahagia selalu.And hope jugak kau dapat jalinkan relationship dengan "PHINEAS" kau tu ehh..HEHE by the way aku jealous dengan kau sebab kau pandai,tapi sejak aku kawan dengan kau pong aku dah makin rajin study and buat homework Yaya.Bak kate mulut aku terkena badi budak gemok pandai.HAHA,by the way Yaya aku sayang kau sangat-sangat dohh.Bila aku dengan kau aku rase senang jee..Same jugak dengan kawan-kawan yang lain tapi dengan kau lebih sikit :) Hurm ape pong Happy Born Day and I LOVE YOU SO MUCH :')