Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Hurm kau suka ex-boyfie aku? Ambik lahh kawan !

Assalamualaikum..Hurm hari ni memang rezeki aku le sebab tetibe je netbook aku ni boleh gune untuk online pulak..Sebelum ni tak boleh sebab connection internet nya lost.Then tadi lepas habis tengok cerita Jepun tup tup tengok dah connect dengan wifi.Wohoo cayokk ahh kau netbook ! Lefciu ! <3
    
       Hurm actually hari ni birthday akak angkat aku.Tapi aku lupa birthday dia.Hehe sorry ehh kak?Kita lupa pule..Hihi,so petang tadi dia call and aku nyanyikan la untuk dia walaupun suara aku ni kurang sedap.Yess just kurang sedap saje.Bukannya langsung tak sedap kay?So dia call and kita orang gossip2 la.Wow memang hangat gile babeng ahh gossip uw ! Memang HOT HABIS!
    
        Tapi ape yang  tak boleh blahh sangat  nya ni,ada sorang kawan aku ni tergila-gila sangat dekat ex-boyfie aku ni ! Sampai buat muka tu macam tembok china yang gedabak nak mampus tu then cakap 'SAYA SUKA AWAK' 'KITA COUPLE NAK?' Bapak ahh..Ehh pompuan kau ada maruah ke tak?Dah ler yang kau kejar2 tu ex aku then sesedap cheese cake je kau gula aku dekat membe kau cakap aku ni tak bersyukur dapat pakwe macam tu.Then tak baik buat dia macam tu.Hadoii!!!Mak Jemah ni kenapa la ekk agaknya?Wehh makcik yang kau sibuk sangat busy body ni kenapa hah?Aku takde pape kau pulak yang lebih2 tahap gaban! Kau gile ehh?Fuhh dasyat kau pompuan ! Apa yang paling aku tak sngka sekali kau bestie aku boleh cakap aku macam tu?Dah banyak aku tolong kau sebelum ni tupong kau tak bersyukur and nak kutuk aku lebih2 lagi? 

         Aku tak paham,kawan jenis ape kau ni hah?Tikam belakang aku just sebab JANTAN?Aku tak sangke kau boleh berubah jadi macam ni pompuan..Lepastu sanggup malukan diri kau sendiri dengan terkejar-kejar mamat tu?Dia dah taknak copule dengan kau,jadi adik angkat dia pong jadi lah ekk?Kekadang aku sedih dengan diri kau ni.Apesal lah kau boleh berubah jadi macam ni?Macam mimpi je aku rase semua ni.Hurm aku harap kau akan berubah jadi macam dulu babe.Berubah untuk kebaikan diri kau,mase depan kau and family kau.Jugak untuk kawan2 kau yang kebanyakkan nya ramai yang dah naik menyampah dengan perangai kau tu !
      
        So goodluck kawan and kali ni aku maafkan kau dengan ayat sesedap cheese cake kau tu.Tapi lain kali taklar sebab kau sendiri kenalkan aku ni macam mane?Macam mane sekalipun kau cuba sorok rahsia yang ada kaitan dengan aku,aku tetap akan dapat tau jugak la ape rahsianya tu.Sebab kau kene ingat ramai reporter tak bertauliah kat sekolah tu and secara tak langsung dorang tolong sampaikan untuk aku.So ingat kay.Emm ni je yang aku nak luahkan untuk hari ni.So kbye,goodnyte !