Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


I LOVE YOU :')

     Assalamualaikum.Emm sekarang dah pukul 11.43 p.m..Aku still belum tidur and gosok baju lagi.Homework pong belum buat.Aku tak dapat nak concentreat pada mende alah tu semua..Aku rase bosan pulak.Emm actually aku rindukan suasana persekolahan aku yang dulu.Yang mase first2 aku join scouts.Bagi aku mase tu paling sweet.Tapi bila Pengerusi Pengakap tu couple dengan membe aku ni semuanya berubah.Yaa aku tak tahu kenapa semua ni terjadi..Aku rase sedih sangat,sedangkan dorang couple tu takde kena mengena dengan aku pong.Nak couple couple ajelah.Tapi takyah nak fitnah2 aku.Sedih kene fitnah.Kalau setakat budak jeling2 takpe jugak.Tapi ni semua lari dari aku.And yang paling aku kesalkan junior scouts tu pun secara tak langsung kene pulau jugak dengan scouts tu.Kesian dorang.Dorang tu bestie aku.Dorang sentiasa sokong aku walaupun aku selalu sakitkan hati dorang.Aku sayang dorang macam adik and akak aku sendiri.Sebab kalau aku ada masalah kat dorang jelah yang aku luahkan.And ada lagi dua orang budak taman aku.Aku pong selalu cerita masalah aku dekat dorang.Menangis-nangis aku cerita.Sedih sangat,bende yang aku tak buat dorang tuduh aku buat.Aku punya lah sampai bermasam muka dengan cikgu just sebab nak join scouts tapi ni yang aku dapat.Aku kene bash teruk dengan akak2 uniform aku semua..Huh,aku tak paham kenapa bende ni semua jadik.Aku sampai sekarang macam tak boleh nak terima bende ni sermua.
 
      Hurm tapi aku redha jee..sekarang ni dorang nak terima aku atau tak aku tak kesah sebab aku sedar yang aku still ada ramai kengkawan yang lain.Yang lagi caring pasal aku.Aku akan ingat jasa dorang ni kat aku sampai aku mati.Tapi dalam budak scouts tu ada sorang yang aku betul2 sayang sangat2.Nabila Yaacob,budak gemuk comel <3 Dia jee yang still layan aku and membe2 aku ni.Sis i want you know that I LOVE YOU SO MUCH okay ? Dont forget me kay ? You just being like my angle.Always make a funniest thing when i being sad..And we have a same name right ? 'BELLA' Tapi sis lebih suka panggil Syabila sebab sis nak sis sorang jee yang ada name tukan ? Hee its okay sis.Yang penting sis happy.And DOMO.Have you still keep it ? And the lollipop.You still remember it?I feel the day me,Yaya and Rara give you the lollipop and Domo is the awesome day.You make a big smile for the lollipop.You very love the Domo right ? Hihi.i'm very miss all the moment ! :') Sis i hope you never get away from me kay ? Just you that i have besides my friends.And Nurfitry Aqthiar,you're my crush dear,and Siti Sara,you're my beloved teddy.While NurFatin you're my funniest sis and for Wawa,you're my Miss Funny.Aku rase tanpa korang hidup aku pasti penuh dengan duka jee..Hurm aku nak tahu yang korang ni adik and kakak yang paling aku sayang.ILOVEYOUBABY <3 :')



Here my Baby Bella with her Boy


Miss Yaya : ILapYoo


Miss Rara : Adik IMissYooBongek


Red Shirt : Fatin,my funniest sis <3
Grey Shirt : Wawa my Miss Funny :D

I LOVE YOU ALL LAH BABIHHHH <3