Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Mau Pulang Mau pulang Mau pulang !

Assalamualaikum..Hurm hari ni rasenya tak habis lagi lah sesi gelak ketawe.HAHA,actuallu today me and Tya pergi sekolah sebab nak kene kira stok koperasi.Uhh janji datang pukul 8 japgi pukul 10 baru sampau.Kekeke cuti tulang temulang le katekan.HAHA best hapo.Then nak dijadikkan cerita tetibe jumpa pulak si pendek comel Sara ni.Ada tuisyen rupenya budak pendek ni.So ajak join sekali.Pastu lepas breakfast pergi koperasi,kononnya nak buat kerja lah.Hurm hampeh.Aku masuk je Koop tu aku memekak.HAHA buli si Amin pendek tu. Heee macam le aku ni tinggi sangat ehh.HAHA kfine dulikkan.

         Lepas puas memekak aku and the geng pergi kemas baju.Entah macam mano boleh terkeluar pule bahase Indong.HAHA sepanjang mase cakap Indong.Cikgu pong join sekali.Budak lain yang ada kat dalam Koop tu tengok jee..Kahkahkah,apo kau tak pernah tengok orang cakap Indong ehh?HAHA,yola kita orang paling kecik sekali kat situ.Yang lain semua form5 ke atas.Hebat ark?Kita orang yang konker koop tu.Hihi yang bestnya cikgu pong join sekaki cakap Indong.Memang syokk habis.Bile dah penat semua melepek.Kerja satu habuk pong tak siap lagi.HAHA lepas tu bila dah bosan aku dengan Sara pendek ni keluar pergi amek angin,tinggalkan Tyiang sorang-sorang.Dera dia.Yang bagusnya lepas 30 minutes kita orang hilang,kerja tu tinggal suku je lagi.HAHA kesian darling aku ni buat kerja sorang2.Nasib tak nangis.Kalau nangis tadi aku sumbat je dalam peti ais ice cream koop tu.HAHA,hapee lah..Tapi the most thing i like is cikgu belanje nasi goreng ayam ! Auwwww ! Sodap doh.Dah ler mase tu aku memang lapar tahap gaban.HAHA nasib mase makang tak tercekik ! hiihii.. And sebelum balik tu Sara ada lakon kan macam mane sorang bibik fedup then nak balik negara asal dia ( Jakarta Indonesia).HAHA kalau tengok memang macam SIEL bangang.Aku ketawe memang macam orang giler lah.Boleng pulak hari ni sesi cakap Endong.Biasenya cakap Terengganung je.HAHA by the way cikgu and budak form 6,seronok dohh lepak dengan korang.Seporting morting.Lagi2 Amin a.k.a Aminah.HAHA,and for Tyiang.You jangan nak cuba jodohkan i lagi kay dengan Aming tu?Baju kat koop banyak berlobang.Bankrap i macam ni.Jatuh standard pakai baju berlobang.HAHA kfine.Ni jee Penat kot memebebel.HAHA.Kfine tengok ketawe lagi.K ni jee Kbyaing ! HAHAHAHA ! <3 Lafciuu.