Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Mixed Feels :')



Assalamualaikum.Hye rasanya dah lama kan aku tak update blog?Hurm aku busy sikitlah.Seriously bagi aku minggu lepas adalah minggu yang paling penat bagi aku.Kawad kaki and sebagainya.Tapi tak apa sebab aku enjoy dengan kawan-kawan aku.Seronok ^^

Hari Rabu minggu lepas 21 March,budak SPM ambil result.Teruja juga nak tengok dorang datang ramai-ramai ke sekolah.Memang sebahagian dari dorang ada yang ketara berubahnya.Ada yang makin cantik,makin handsome.Yang makin hodoh pun tak kurang juga.HAHA siel aku kutuk orang.Tapi paling teruja jumpa kak Ikaa Shukor.Seriously dia comel gula.Result dia pun flying colours kot.Congrates for you sis :D

Petangnya pulak ada kawad kaki.Baca betul-betul.KAWAD KAKI okay.Bukan KAWAD TANGAN.Haha,k bagi aku petang tu memang macam lakhnat la dengan panasnya.Tapi alhamdulillah berangin juga.So hilang la juga  panasnya tu walaupun sikit. :) Syukur alhamdulillah.Tapi masa petang tu aku Tyaa and Sara memang tak duduk diamlah.Macam orang gila masa tu.Heee~ ILOVEYOU KORANG. <3

Then hari Jumaat pulak aku and budak-budak ni pergi stadium lepak sana.Seronok.Memang seronok sangat >< Then tak lama lepas tu kak bella pula datang.Heee~ memang lagi seronokkan.Kita orang tak duduk diam.Asyik merayap je.HAHA biasa lah tu.Kaki rayap kan xD Tapi aku tak dapat stay lama la kat situ sebab dalam pukul 5 gitu my mom datang ambil nak pergi hospital.My adik sakit lah.And dia nak operate.Tapi alhamdulillah berjalan lancar operation dia tu :)

And last week juga aku dapat new friend :) Izzat his name :) Aku tak tahu kenapa.Berkawan dengan lelaki lebih senang.Maybe sebab perempuan ni rate-rate semua bajet hot.So berkawan pun memilih la.Memilih yang HOT juga macam dia.So kalau macam tu boleh get lost dari list kawan aku.Aku tak perlu kawan macam tu.Bukan bawa ke mana pun hot kau tu.Allah tak ada kata pun bila jadi hot kat dunia nanti masa akhirat boleh masuk syurga.REMIND IT. xD

Kay masa kat stadium aku jumpa ramai budak facebook yang comel-comel.Lagi-lagi Bell Oclurvez and Daus Evan's.Itulah dia yang dikatakan seburuk-buruk rupa,seindah-indah ciptaan Allah.Aku pun bersyukur dengan keadaan aku sekarang ni.tapi kadang-kadang tu aku mengeluh jugak lah sebab berat badan aku dah naik.Haish Allahuakbar.Allah cukup tak suka kalau umat dia mengeluh.Seolah-olah kurniaan yang diturunkan olehnya itu tidak disukai dan seperti menyusahkan saja.Haish apalah aku ni.-,-'

Kay sekarang ni aku tak sabar nak tunggu bulan 8.My mom will deliver our new baby.Alhamdulillah rezeki kami sekeluarga nak dapat baby baru.Hope takda apa-apa yang terjadi sepanjang nak tunggu 9 bulan ni.I hope i will get baby girl.Amin.Syukur kepada Allah  kerana dah kurniakan seorang adik dan seorang anak buat aku and family aku.. :')