Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


No need to be like that girl.

Assalamualaikum.Hurm petang tadi baru balik kawad.Penat.Almaklumlah ada perasmian MSSD.Ehh ke MSSJ?Tak kesah lar mane satu..Nak-nak pulok kawad PENGAKAP pehh ohsem ahh cakap lu.HAHA,but thats not the story that i want tell.Its about my friend.Actually i don't know how she can be like this.Ughhh she is very annoying!If you didn't belive me you can texting her and said you is a boy and want to be her friend.But don't say you is a girl.But a BOY.Remember that !

       Huh,aku tak tahu kenapa.Dulu dia tak macam ni.Tak salah aku la.Dulu dia okay je,tapi sekarang makin teruk pule.Ni pasal petang tadi.Yes aku tahu kau suka kat ex aku yang dah diarasmikan oleh kau untuk jadi abang angkat kau tu kan.Kfine you fikir I kesah ke?No!Sorry babe!Takde mase.No need untuk tergedik-gedik dengan dia okeng?Aku cume nak kau jadi macam dulu.Macam kawan lame aku!

     Yes babe!Dulu you tak macam ni!Tapi apesal sekarang you macam ni?Tak salah kalau nak ade pakwe or member lelaki,tapi biar berpade-pade sayang.Jangan jadi macam ni.Banyak mane pon aku kutuk kau,lame mane pon aku tak tegur kau but i still love you baby.Kau cakap aku dah sombong dengan kau.Babe i sombong dengan you pun sebab i kurng senang dengn sikap you tu.Just that babe.So remind it PLEASE.Aku nak mokk aku yang dulu. :'(


Petang tadi kau boleh tergedik-gedik dengan dia.Care kau cakap pun berubah.Why babe?Kau kene ingat mokk!Pernah ke aku macam tu dulu?Tak pernah mokk!TAK PERNAH!So please mokk change your behavior!Aku taknak kau kene cop 'MINAH GEDIK'.So please okay.Maybe depan aku cakap lain.Kau kene ingat,kate hati dan mulut tak sama mokk..Kau tak malu ke mokk buat macam tu?Lagi-lagi depan scouts?No mokk.Stop it PLEASE!Aku tak sanggup tengok kau kene bash sebab aku tahu kau tak kuat mokk.So please okay.PLEASE SANGAT SANGAT.Tolong tebalkan rase malu kau tu mokk.Aku cakap kat sini sebagai seorang kawan.Not enemy that want attack his victim!REMIND IT PLEASE.


Tengok.Bear ni pun tahu malu mokk..


So please okay mokk.Aku bukan jealous dengan kau mokk.Tak same sekali mokk.Lagipun ape aku dapat kalau aku jelly dengan kau?Nothing mokk.Nothing.Bila depan dia kau tak perlu ubah suare kau,care kau cakap,bahase badan kau.Semua tu tak perlu.Kau tak tahu kan dah berapa ramai kawan kite yang mengadu kat aku pasal perangai kau yang bagi dorang meluatkan tu?Dulu pon kau pernah janji dengan aku nak berubah.So mane janji lu mokk?Mane!!!!!!

      Aku hope satu hari nanti kau akan laksanakan janji kau.Aku akan sentiase berharap ape yang aku cakapkan ni jadi kenyataan.Tak salah nak berkawan and ada boifie.Tapi biar berpada-pade mokk.BERPADE-PADE.So please okay mokk?Aku sayang kau.Ni je aku nak cakap.Kbye.

MOKK