Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


27 Mei 2012 Haunted Date

Assalamualaikum..Huh mengeluh je bila buka blog.Yela dah lama tak update.Busy >,< Dalam pada tu juga la banyak benda yang dah terjadi and sampai tahap aku nak bunuh diri.Yes memang bodoh sebab nak bunuh diri kan.Tapi tula yang aku rasa.

Okay first, 26/05/2012 hari kerjaya.Yes seronok sangat..And keseronokan tu bertambah bila masa hari tu juga kita orang ramai ramai sambut birthday abang aku even birthday dia esoknya.Memang seronok.Meriah sangat.Aku orang first yang dia suapkan kek semua.Wahhhh memang sweet and dia pun suapkan kek untuk semua orang kat situ even orang tu dia tak rapat.Friendly right?Heee thats my bro.

Okay then malam kita orang ada BOTB.Yes best giloooo..Tapi aku pelik malam tu dia macam nak taknak je layan aku and Tya.Yupp sedih and kecil hati.Tapi aku diam je.Dia message pun macam nak taknak je,Aku tak cakap apa apa la sebab malas nak bergaduh gaduh ni.Bukannya aku dapat apa apa pun.Kebetulan pula esoknya birthday dia.Aku bangun pukul 6 pagi then wish dia.But he nosi me.Kehhh i'm appreciate that.

Then 27/05/2012.K hari keramat bagi aku and tersangat la terpahat apa yang berlaku masa hari tu kat otak aku.Never forget it even for a minutes.K sedih sangat sebab mula mula aku baru rancang nak celebrate birthday dia.Tapi takde transport pula nak pergi.Petang tu aku tweet sedih je tak tahu kenapa.Then dia pujuk aku.Okay aku okay sikit.Then tetiba malam tu dia fight dengan Tya..Aku terkedu tak tahu nak cakap hapa.Tetiba satu tweet ni tarik perhatian aku and buat aku menangis tak henti

AKU DOAKAN KAU DENGAN BESTIE KAU SEMUA TU PERGI MATI ACCIDENT MALAM NI


Bayangkan petang tu dia pujuk aku then malamnya dia doa aku pergi mati?Oh k great,awesome.Then dia tweet merepek meraban semua sampai aku tak boleh tidur.Tiba pukul 4 pagi gitu aku terjaga.Aku mimpi dia koma.Aku risau aku menangis.

K actually aku dah tak boleh nak sambung lagi dah. Aku tak tahan terlalu sedih & hati aku hancur sangat. So just tu je. K