Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


4 August 2012 important date for me

Assalamualaikum. Hi guys. Hari ni jam 12.53 aku still belum tidur. Hati aku tak sedap. Tak tenang. Like something wrong around here. And petang tadi, I means petang semalam, 3 August 2012 my mama dah masuk wad sebab ada tanda tanda nak bersalin. I'm feel like so nervous because my trial just around the corner.

Hmm just now my sis call me. Wow like so excited la sebab dah nak satu pagi kot. But i'm answer the call with a mixed feeling. I don't know why. And my sis have the answer. Rasa tak tenang & worried tu rupanya datang dari my mama yang tengah bertarung nyawa untuk adik aku kat dalam deliver room tu. Ya Allah I'm very worried. I'm cry in my heart because I don't want my sis know that I'm got tears in the midnight.

Seriously masa berbuka puasa tadi aku rindu sangat dengan mama. Aku nak menangis sebab mama takde sama masa berbuka. Rasa lain je. But I'm be strong & tahan tangis tu. Senang hati tengok adik adik aku selera makan & banyak makannya. Ya like seriously memang sayu sangat sebab just me la perempuan kat rumah ni. Yang lain semua lelaki. Aku sunyi takde kawan.

Hmm baru tadi my sis call & katanya dia balik kejap lagi. But just for a while & then early in the morning kena balik Shah Alam semula. Dia kerja. Hmm I'll wait for her. I miss her so much. And I need her right now. Really need her. Sis cepatlah sampai Muar :'(

And and and and and and tak habis lagi aku update blog my sis call lagi & bagitahu yang mama dah selamat bersalin! Baby girl! Ya Allah syukur padamu ya Allah. Alhamdulillah. So Nur Anis Sumaiyah welcome to this beauty world. Akak tak sabar nak peluk cium Sumaiyah. I love you dik. Akak dah lama tunggu adik :') See birthday kita tak jauh dik. Selang lima hari je dik. Ya Allah :')

Alhamdulillah, syukur tak terkata. Hmm akhirnya dapat juga aku seorang adik. And adik perempuan yang macam mana aku harapkan. Syukur padamu ya Allah :') K kalau ada perkembangan terbaru aku update lagi okay. Assalamualaikum 



Mama I love you so much :')