Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Syabila Aqirah. Welcome to My Little Maustache.


Entries About Linkies

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Happy birthday to me ! Lol

Assalamualaikum! Hehe hari ni happy sangat even tetiba ada yang cari pasal. Actually tak heran mana pun cuma entahlah. Hati ni tetiba rasa nak bertikam lidah pula. Haha so let it go. Tak penting okay. Diulang tak penting.

So hari ni my birthday. Aww jatuh pada malam pertama lailaturqadar. Masya-Allah :') Alhamdulillah. Tak disangka sangka tau. Then hari ni kira penat juga la say thankyou untuk orang yang wish birthday. Tapi apa pun happy tau >.< Seronok.

Hmm hari ni juga trial. Alhamdulillah okay je takde masalah pun cuma bm paper 1 la berkerut muka memikir sampai tertidur. Tapi takde sorang pun yang perasan aku tidur. Haha magic ! But paper 2 alhamdulillah senang sangat. Tapi apa pun takut juga sebab pra-trial dapat 91 %, so buatnya trial sebenarnya menurun acano? Sedih sangat ! Gentle wa menangis tau ! Hey Bella gila ! Think positive ahh ! Lol

Haha then then then tadi before pergi dataran sebab cikgu panggil Nurin ada bagi satu beg plastik yang agak besar la. And it's a present birthday, wow ! Speechless tau ! Then tanya la dia bagi ke. Then dia cakap tak. Dia cakap abang angkat aku yang bagi. What what what? Siapa manusia tu? Seriously tak tahu. Tapi sepantas kilat tiba tiba aku terpikir si Mr.Pendek ni yang bagi & terlepas pula tanya Nurin dia ke yang bagi. Lama dia diam....................................................................

Krik krik krik juga la kan. Lol. Then aku tanya lagi & dia cakap YEEEEEE ! Omg omg omg terkejut aku. Segan tau ! Aku pelik juga bila dia kasi Nurin, then Nurin cakap dia ada datang taman petang semalam sebab nak bagi hadiah ni. Omg terharu gila k. Aku memang ada minta hadiah dari dia. Tapi gurau k. GURAU! Segan. Fehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Masuk kelas aku bukak hadiah tu and and and tersenyum lebarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. Dapat ni hah. Comel kan :'>


Seriously aku suka gila patung ni. Aku bagi nama Irel. Comelnya. Haha then petang tadi aku cuba korek dari dia pasal hadiah ni. Tapi cis hampa betul. Complicated gila mamat tu ! Fehhh memang susah nak korek. Ada je jawapan dia tau. Nasib kau comel gila. Aku sepak kang kejap lagi. Haha tiap kali aku tengok teddy ni mesti aku senyum. Comel ! Bukan sebab aku ingat dia heh, tolong sikit. Haha jahat giloooo.

Apa pun thankyou okay Mr.Pendek. And Nurin pun ada bagi aku hadiah, Mashimaro! Aku simpan sebab dia putih. So takut kotor kalau keluarkan. Comel je, kecik :D Then after dia wish birthday aku, aku terus peluk dia. Haha k terharu ! Bestie aku yang lain pun sama ! But just perempuan aja k. Lelaki aku senyum je. Hehe sampai sekarang peluk Irel lagi tau ! Geram !

So update sana, chat sini, tweet sana, youtube sini study pun belum. Esok science aku exam. Peh rasa nak terkeluar jantung. Serious ! Takut. So goodnight & sweetdream yeah. Muahhh :* Malam ni tidur dengan Irel :> Jangan jealous !